Díszhalak oldala!

Itt a halakról szól minden! ♥

Ez a Hal naplóm folytatása,itt is a két nőstény bettámról írok majd,mint az előző naplómban(Az első naplómban hím bettámról is írtam,de ő elpusztultSírós).Ezt a naplót 2010. június 27-től kezdem el írni.

Akvárium(ok):Izgágáé:Nagy befőttes üveg(kb.5 literes)

Ficánkáé:Gömbakvárium(10 literes),amiben egy vidrás dekoráció van.

Pirikéé:kicsi befőttes üveg(kb. 3 literes)

2010. június 27. vasárnap 16:46:

Igaz,ma már írtam a Hal naplómba,de annyira vártam,hogy írhassak ebbe az új naplóba is,és nem bírtam ki.Remélem,a http://candysims.hupont.hu/ oldal szerkesztője hamarosan visszajön a nyaralásból,és elkezdi írni a guppi naplóját,mert már várom nagyon.9 perc,és megetetem a halakat,mert már éhesek(4 és fél órája etettem meg őket,vagyis fél egykor).Kérlek írjatok az e-mail címemre( gyongyver66@gmail.com ),vagy a vendégkönyvembe,ami itt van az oldalomon.Már alig várom,hogy legyenek guppijaim,mert olyan CUKIK!VigyorMost kéne etetnem a halakat,de most egy kicsit késik az etetés...Nem fognak belehalni,hogy 5 perccel később etetek.Szeretnék egy hím bettát is,mert Eprecske nélkül olyan unalamas.Bár az a hím betta,amit vennénk,nem helyettesítené Epikémet.SírósHiányzol,Epi!Sírós

2010. június 28. hétfő reggel 12:37:

A halaim nagyon vidámak,bár nem hiszem,hogy ilyenek is maradnak estig,mivel nagyon süt a nap.És ki fogja belőlük szívni az energiát.Nem tudom,mikor fogja elkezdeni írni a guppi napót a http://candysims.hupont.hu/ oldal szerkesztője...Már rég letelt az 1 hét nyaralásuk...

2010. június 30. szerda reggel 11:52:

Most volt a reggeli úszásom,nagyon jó volt.Ma az anyukám kitisztítja a két bettám akváriumát,mert odasüt a nap,és tiszta alga az egész.Meg jön a buborék a vízből,és azt olvastam,hogy ez nem jó.

2010. júlis 1. csütörtök 17:51:

Ma tisztítottuk ki a két sziámi harcohsal nőstényem vizét.Nagyon vidámak,még jó,hogy időben takarítottuk ki,mert Ficánka tegnap nagyon nem volt jól.A vízének ammónia szaga volt,büdsebb,mint Izgágáé volt.Be is vonult szegénykém a nagy kagylóba(a búvóhelyére),ami az akváriumában van.Izgága vize nem volt büdös szerencsére,nem is volt rosszul.Ma már Ficánka jól van,de tegnap nagyon izgultam,nehogy úgy végezze,mint Eprecském régen(április 3:ekkor pusztult el Epi)

Ugyanazon a napon később:Elfelejtettem mondani,hogy a http://candysims.hupont.hu/26/naplom oldal szerkesztője elkezdte írni a guppinaplóját,nézzétek meg!Nem tudom,mikor jelenik meg az Akvárium Magazin 81. száma.Lehet,hogy ez is késik.A régieket már mind kiolvastam.Remélem,július tizenkettedikéig meg fog jönni,mert akkor nem tudok mit olvasni a vonaton.

2010. július 2. péntek reggel 12:34:

Most kéne megetetnem a halakat,bár késik 3-4 percet.Ma van a testvérem szülinapja,sajnos nem kapott halas dolgokat,mert annyira nem szereti őket.Most jut eszembe,hogy kapott egy új Barbie-s DVD-t,ami halakról is szól.Na de most nem erről írok.Kb. 1 órája jöttem az edzésről,nagyon fárasztó volt.A halaim egyébként jól vannak,csak éhesek.Amikor odamegyek az akváriumukhoz,akkor mindig az üveghez úsznak,és elkezdenek föl-le úszkálni.Ezzel jelzik,hogy éhesek,etessem meg őket.Tegnap csak kétszer etettem,ugyanis nem akarom,hogy Ficánka teleegye magát.mert ő hízósabb fajta.

Ugyanazon a napon később:Egy nap két edzésem van,nagyon fárasztó.Annyira álmos vagyok.Már sokan írtak e-mailt,te is írj!Én válaszolok,hamarosan csinálok is magamnak egy e-mail címet,és akkor arra írhattok.A nyaralásunk után szeretnék egy hím bettát(amit már említettem),mert Epi nagyon hiányzik nekem.Annyira szép volt és aranyos.Jaj!Elfelejtettem ötkor megetni a halakat.De nem is baj,pont írta nekem valaki,hogy nem sok az a napi 3szor etetés?

2010. július 3. szombat reggel 10:16:

A halakat összetoltam(az akváriumukat),de nem vették észre egymást.Tegnap is összetoltam őket,akkor Ficánka észrevette Izgágát,de megijedt,és ötször 3 másodperc alatt körbeúszta az akváriumát.

2010. július 5. hétfő 17:20:

Most kell etetnem a halaimat másodszorra.Végre a fedett 50 méteres medencében úszhattunk a csoporttal az uszodában.Na de most a halakról fogok írni.Egyébként tegnap bocsi,hogy nem írtam,de a találkoztam a két barátnőmmel,meg a testvérem 8. születésnapját ünnepeltük.A halaim jól vannak,Ficánka még mindig nagyon félős,egy kicsi rezzenés,s máris gyorsan bebújik a kagylójába.Pont egy hét van a nyaralásunkig.Mindig félek,hogy a halak megfulladnak a kicsi befőttes üvegben.

Ugyanazon a napon később:Kérlek,aki megnézi az oldalamat,írjon egy e-mailt,hogy hányasra értékeli az oldalamat,és én aszerint fogom alakítani,javítgatni.1-től 10-ig lehet osztályozni.

2010. július 6. kedd 18:25:

Csináltam magamank egy e-mail címet!Erre írjatok:gyongyver66@gmail.com

2010. július 7. szerda reggel 10:23:

Ma sajnos nem mehettem úszni,mert hideg volt.Az almacsiga menüt nézzétek meg,nagyon jó lett.Már sok ideje nem tettem fel képet a halakról a bettáim képe menübe,ezért lehet,hogy feltöltöm a gépre az újabbakat,amik nagyon jól sikerültek.Csak a fényképezőm memóriakártyája megtelt(2 Gb-os),már 600 fényképnél több van.A halakat még nem etettem meg.

2010. július 9. péntek 17:20:

Bocsi,hogy tegnap nem írtam,de sokat leveleztem gmail-en.Ha szeretnél velem chat-elni,akkor regisztrálj a gmail.com-on!Egyébként csináltam egy új hupont.hu-s honlapot.Címe:http://novenyeim-fejlodese.hupont.hu

Egyébként a halaimnak még mindig nagyon tiszta a vizük,mióta kitisztítottuk,régebben mindig pár nappal utána bealgásodott.Ma még nem adtam nekik enni,mert siettem az edzésre.Már várom a nyaralásunkat,csak nagyon izgulok,nehogy a halaknak valami baja essen.Remélem,nem felejtem itt az ételüket.Egyébként a nagymamám hoz Balatonra két nagy befőttes üveget.Abban lesznek a halak ott,Balatonon.

2010. július 10. szombat 15:37:

Csináltam egy csomó új menüt,nézzétek meg!Várom a levelekt a vendégkönyvembe,meg az e-mail címemre,hogy hányasra értékelitek az oldalt,mert ha nem küldtök,törlöm az oldalt,így is nehéz naponta szerkeszteni.Izgága és Ficánka nagyon virgonc,már régóta nem toltam össze őket,ezért unatkoznak.A halbújócskát valószínűleg csak a nyaralás után kapom meg.Leírom 5. pontban,hogy milyen halakat szeretnék a nagy akváriumomba(ami majd lesz jövőre)

1. Szivárványos guppi(poecilia reticulata)

2. Black molly(poecilia sphenops)

3. Xifó(Xiphophorus nezahualcoyotl)

4. Platti(Xiphophorus)

5. Endler guppi(Poecilia wingei)

2010. július 11. vasárnap 15:52:

Holnap indulunk nyaralni Balatonra,már nagyon várom,még ma áttesszük a halakat a kicsi befőttes üvegegbe,hogy megszokják a helyet.Sajnos az oldal 3 hétig nem lesz szerkesztve,hisz ennyi ideig megyünk nyaralni.Sőt,lehet,hogy több,mint 3 hétre,mert lehet,hogy meghosszabbítjuk a nyaralásunkat.Nagyon odasüt az íróasztalomra a nap(a halakhoz),ezért lehúztam a redőnyt,hogy ne legyen algás az akváriumuk.Bár ma úgyis áttesszük őket a befőttes üvegekbe,amit már említettem.Remélem,nem fulladnak meg az úton.Már a sporttáskámba eltettem az eledelüket,a vörös szúnyoglárvát,és a lemezes haltápot.

2010. július 20. kedd 16:48:

Most Balatonról írok.Nagyon jó itt,eddig végig hőség volt.A víz is nagyon jó.Azért,hogy ne legyen semmi se tökéletes,egy rossz hír:FICÁNKA ELPUSZTULT!Igen,valami betegsége lehetett.Egy nagy folt lett az egyik oldalán!Utána napról-napra nagyobb lett a folt,és aztán már be is mélyedt.Már a gerince is kilátszott!Szegény,sokat szenvedhetett!Ja,és még egy húsdarab is fityegett róla!Aztán egyre jobban legyengült,és végül elpusztult!Nagyon szomorú lettem!

2010. július 21. szerda este 10:55:

Tegnap voltam a balatoni könyvtárban,és kikölcsönöztem az "akvarisztika" című könyvet,amit Horn Péter és Zsilinszky Sándor írt.Kiteszem majd a könyvajánlóba.Izgága nagyon izgága,bár eléggé koszos a vize.

2010. augusztus 6. péntek 20:28:

Vasárnap megyünk haza Budapestre. :( Izgága magányos.Szeretnék neki egy társat,hogy ne unatkozzon.Vagy valami kis dekorációt a boltból.Már gyűjtök mis a nagy akváriumra!Már van több,mint 13 000-em!Ezaz!Kivettem a könyvtárból egy nagggggyon jó akvarisztikai könyvet.A neve:Akvarista kézikönyv.Kiteszem a könyvajánlóba majd.Szeretnék egy új ételt is a halamnak.Csak tápon meg vörös szúnyoglárván él szegényke.Veszek tubifexet vagy valami fagyasztottat.Na mára ennyit.Legközelebb vasárnap vagy hétfőn írok.

2010. augusztus 8. vasárnap 20:19:

Nemrég érkeztünk haza Balatonról.Nagyon szomorú voltam.A halamat,Izgágát már reggel áttettük az utazó befőttes üvegébe.Utána még lementünk a strandra,de persze kb. fél óránként kinyitottam neki a befőttes üveget,nehogy megfulladjon.De szerencsére kibírta,és épségben hazaértünk vele.Most még a kicsi befőttes üvegben van,de hamarosan áttesszük a nagyba.Az úton kicsit besárgult Izgága.Biztosan izgult.Ha legközelebb megyünk az állatboltba,biztosan veszek egy bettát.Vagy hímet vagy nőstényt.Sajnos guppikat csak akkor kapok,ha 5. osztályban félévkor kitűnő tanuló leszek...

2010. augusztus 9. hétfő reggel 9:08:

Reggel van,Izgága még mindig a kis,utazó befőttes üvegében van,mivel tegnap már mindenki álmos volt,és ezért nem tettük át őt.Lehet,hogy ma elmegyünk a halboltba,és veszünk egy,vagy két halat.Még nem tudom,milyeneket.

Két órával később:

Áttettük Izgágát a gömbakváriumba,úgyhogy most nagyon vidám.Az anyukám 10 percig mosta az akváriumot,mert nem akarom,hogy elkapja Ficánkától a betegséget,bár már ő nem él,azért jobb az elővigyázatosság.Amikor beleöntöttük a vízzel együtt Izgágát,akkor rögtön kb. 3-szor körbeúszta az akváriumot,mert idegen volt neki.

2010. augusztus 10. kedd reggel 10:12:

Reggel van,a halam,Izgága nagyon vidám.Sajnos tegnap nem voltunk állatboltban,de ma el szeretnék menni.Az Akvárium Magazinom sem jön meg.Pedig már június közepén meg kellett volna jelennie.Már a következőnek is meg kéne jönnie.A 82. számnak.Ez nem igazság!Ráadásul szeptemberben lesznek a minden évben megrendezett akvarista napok.Eddig még egyszer sem voltam sajnos,de idén el akarok menni.Felteszek pár új képet Izgágáról.http://www.mammut.hu/uzlet/204/

Ez az állatkereskedés,ahová szoktunk menni.

2010.augusztus 11. szerda 13:34:

El szeretnék menni az állatboltba,de lehet,hogy nem lesz belőle semmi...Pedig szeretnék egy bettát.Feltettem pá új képet a "bettáim képe" menübe.Érdemes megnézni.És hamarosan egy harmadik hal képe is fel fog kerülniKacsintásMegnézem az http://akvariummagazin.hu -t,hogy megjelent-e már végre a 81. szám.

2010. augusztus 12. csütörtök reggel 6:15:

Nagyon korán van,már fél hat előtt felébredtem,és az éjjel kétszer is felébredtem,ráadásul nem is tudtam visszaaludni. RosszallDe legalább azt álmodtam,hogy Balatonon voltam az egyik utcába,és ott fogtam a kezembe három befőttes üveget.Na és mik voltak benne?Halak!És Eprecske meg Ficánka is ott volt!De aztán kezdődött a galiba.Valamiért át kellett őket öntenem egy nagyobb üvegbe,és véletlenül Eprecskét Izgága mellé öntöttem.De béna vagyok!Izgága már rég felébredt,és ha odamegyek az üveghez,föl le úszkál,miközben a farokúszóját jobbra-balra rázza.

15:00:

Voltunk az állatboltban.Nem vettünk halat,de helyette vettünk egy ALMACSIGÁT!Igen!Nagyon aranyos!De igazából nem az enyém,hanem a testvéremé.Vettünk neki algakockákat is,az az étele,de ezenkívül lehet neki adni haltápot,úgyhogy néha adok majd neki TetraBettát.KirályMeg uborkát...Most éppen eszik.Csak az a baj,hogy az étel lebeg,és nem süllyed le.De már megtalálta Piri(Ja,nem mondtam még,hogy Piri a csiga neve)az ételt.És eszi.

17:20:

Pirike nagyon sokat ürít a vízbe,ezért eléggé gyakran kell majd cserélni a vizét.Azt mondta az eladó,hogy az állott vizet szereti,vagy ha nincs állott víz,akkor tegyünk a vízbe AquaShafe-t.Sajnos Pirikét nem tehettük be Izgága mellé,mivel a betták az almacsigákat kiszippantják a házukból.RosszallBár nem mindegyik betta...De inkább nem kockáztatok.Felteszek képeket Pirikéről.

2010. augusztus 13. péntek reggel 9:24:

Tegnap az állatboltban kiszemeltem magamnak egy hím bettát,ami nagyon szép piros volt,és gyönyörű világító zöldes kékes pöttyök voltak a pikkelyeinek a végén.A magas,lapos akváriumban általában mindig diszkoszhalak vannak,de most neonhalak voltak.Rengeteg.Kb. 400-450 db.És mindig egy irányba fordultak.Vagyis ha az egyik a csapatból megfordult,akkor a többi is megfordult.Ezek a halak csapatban élnek,biztosan ezért.

12:37:

Láttam,ahogy Pirike felmegy levegőért,és láttam a szpiiantócsövét is.Ezon veszi a levegőt.Nemrég adtam neki enni,és nagyon ízlik neki az algakocka.Nagyon sokat ürít még mindig.

2010. augusztus 14. szombat 14:50:

Ma kitisztítottuk Pirikének az "akváriumát".Most sokkal jobban érzi magát,már enni is adtam neki.Rögtön befalta az egész algakockát.Izgága elé meg odatettem egy tükröt,hogy azt nézze,és akkor edzésben marad.Voltunk az állatboltban is,néztem sok halat.Sok akvárium van ott,és én kiszemeltem magamnak egy 25 literest,amit direkt bettáknak ajánlanak.Még nem mondtam,hogy egy tető van Pirike befőttes üvegén,ugyanis éjjel kimászhat!Ez egy műanyag tető,nem a befőttes üveg teteje,hanem valami műanyag vödörnek.Rátettük,és kilyukasztottuk,mert ugye az almacsigák feljönnek levegőért,ezért kell a levegő.Írjatok a vendégkönyvbe,vagy az e-mail címemre!

2010. augusztus 15. vasárnap 13:45:

Pirikének nagyon ízlik a friss uborka.Most is azt eszi.Sajnos a boltban elfelejtettünk salátát venni,pedig azt is nagyon szeretné.Izgága vize még mindig tiszta,pedig már több,mint egy hete tisztítottuk.Ki akarom könyörögni azt a piros bettát,amit a voltban láttam(piros színű,zöldesen csillogó pikkelyekkel).Szavazzatok minden hónap elsején,hogy a bettáim képe menüből melyik a legjobb kép,és a hónapban az lesz a fejléckép az oldalon(a bal felő sarokban lévő kép).A szavazás menüben több információ!

2010. augusztus 17. kedd 9:32:

Bocs,hogy tegnap nem írtam,de nem történt semmi új.Ma reggel arra lettem figyelmes,hogy Pirike vize nagyon koszos.Ma kitisztítom.Szerintetek lehet adni neki répát?Ha tudod,akkor írj!

14:31:

Nemrég etettem meg Izgágát,most TetraBettát kapott.Pirikét már előbb megetettem,mert ő nagyon falánk.Ma ki fogom tisztítani a vizét is.

2010. augusztus 18. szerda 15:49:

Reggel kitisztítottam Pirike vizét,és most sokkal vidámabb.Adtam neki uborkát,de sajnos nem süllyedt le,és nem vette sézre,ezért kivettem az ubrokát,mert nem akartam,hogy szürke legyen a víz tőle.Aztán adtam neki lemezes bettatápot,a boltban azt mondták,hogy azt is megeszi.Csak a változatosság edvéért adtam neki.Most a http://www.gyakorikerdesek.hu/ -ra feltettem egy kérdést.Azt,hogy lehet-e répát adni az almacsigának.Nem tudom,hogy válaszoltak-e,de megnézem.

2010. augusztus 19. csütörtök 13:05:

Most jöttem haza a sportorvosi vizsgálatról.Na de most nem ez lesz a téma.Izgága már nagyon várt,amikor odamentem az akváriumhoz,föl-le úszkált,jobbra-balra rázta a farokúszóját.Bedobtam két ubroka karikát Pirikének,és most azokat rágcsálja.Állítólag az almát is szereti.Tegnap kísérleteztem,hogy milyen zöldség/gyümölcs süllyed le a vízben...De csak a szilva.

2010. augusztus 21. szombat reggel 9:37:

Bocs,hogy tegnap nem írtam,de elfoglalt voltam.Kimentünk a dunapartra,tűzijáték,stb...Pirikének adtam répát is,a kisebb darabot meg is ette,a nagyot csak a szájában forgatta,de szerintem a levét szívogatta.Tegnap láttam,hogy Izgága alszik.Nagyon aranyos volt,a víz felszínén nézett a semmibe,és nem nagyon mozgott.Amikor felkapcsoltam a villanyt,rögtön magához tért,és bement a kagylóba,mert megijedt,de utána meg engem nézett. :)

2010. augusztus 23. hétfő reggel 12:49:

Tegnap voltunk a Velencei tónál,ezért nem írtam.Most éppen Izgága az egyik polcra került ideiglenesen,mert ahol eredetileg volt,ott takarítunk.Mindjárt visszateszem őt.Már kapott enni,TetraBettát adtam neki,tegnap meg nem én etettem.Pirike is jól van, Flórát eszik,meg répát.Most felment levegőzni.

15:00:

Csináltam Pirikéről és Izgágáról új képeket,amik nagyon jók lettek!Nézd meg őket a "Bettáim képe" menüben!Ma jó lenne elmenni a mammut II.-be,hogy nézhessek halakat.Szeretnék egy halat is,bár lehet,hogy most nem kapok.

2010. augusztus 24. kedd reggel 8:40:

Tegnap este észrevettem,hogy Izgága a bal mellúszóját nem mozgatja.Rögtön rákerestem az interneten,hogy mi lehet ez,de nem találtam semmit.Aztán feltettem a http://www.gyakorikerdesek.hu/ -ra a kérdést,most néztem meg,és már válaszoltak.Azt írták,hogy úszórothadása van...Ja,de tegnap már mozgott egyszerre mindkét mellúszó.Úgyhogy már minden rendben van.

2010. augusztus 25. szerda reggel 7:54:

Most néztem meg Izgágát,és szerencsére mozgatja a mellúszóját.És még valaki be merte írni,hogy úszórothadás...Mostanában nagyon szeret a növény között bújkálni,meg úszkálni.És sokat eszik.Tegnap beszórtam egy csomó Tetra tápot(persze véletlenül)és megette,nem lett baja(mert ha Eprecskét túletettem,akkor ő lebegett a víz tetején),csak nagy gömb lett a hasa.

2010. augusztus 27. péntek 14:01:

Izgága jól van,eléggé sok ételt adtam neki...Véletlenül túl sok szóródott be.Ma jó lenne elmenni az állatboltba,bár nem biztos,hogy kapok halat.Pedig jó lenne,csak nincs akváriumunk itthon.

16:10:

Most tisztítjuk Izgága akváriumát.Izgága a kis befőttes üvegben van,hamarosan átöntjük a gömbakváriumba,csak mindent sikálni kell benne,mert algás.A vidrát,a búvóhelyét(nagy kagyló),a növényt,stb...Na!Most öntötte át anyukám a gömbakváriumba.Már csak be kell vinnünk a szobámba.

2010. augusztus 28. szombat 15:47:

Izgága jól van,tegnap este ott volt a kavicsokon,de nem feküdt,csak a hasa ért a kavicsokhoz.Nem azért csinálta,mert beteg,hanem csak álmos volt biztosan.Most meg majdnem kiugrik a vízből.Ja,tegnap ki is ugrott!Bár nem az akváriumból,de azért a vízszint fölé ugrott!Mert az akvárium fölé tettem a kezemet.És el akarta kapni,ezért kiugrott.Aztán kiváncsi voltam,mit csinál,ha bedugom az ujjam a vízbe.Persze jó alaposan megmostam(szappan nélkül!!!)a kezem,nem akartam,hogy valami kórokozó kerüljön a vizébe.Bedugtam,pár másodpercig csak nézte,aztán hirtelen kilőtte magát,és megcsípett!Egyáltalán nem fájt,sőt kellemes volt.

2010. augusztus 30. hétfő 15:43:

Izgága vidám,mint mindig.Adtam neki kb.8 darab TetraBettát.Eléggé tiszta a vize,még szerencsére nem algás.Tegnap elfelejtettem tükröt rakni elé,pedig minden nap szoktam edzeni őt.Új lett a fejléckép,Izgágát tettem ki ismét.

2010. szeptember 3. péntek 13:49:

Izgága jól van,még nem adtam neki enni,de mindjárt kap.VÉGRE megjött az Akvárium Magazin is,nagyon örülök neki,egy szép színes hal van a címoldalon.

2010. szeptember 6. hétfő 14:52:

Izgága ma vörös szúnyoglárvát kapott enni,mert írták,hogy egy héten csak maximum négyszer adjam neki,ugyanis ez az étel nagyon zsíros,ettől jobban hízik,ez csökkentheti az élettartalmát.Tegnap voltunk az állatboltban,de csak 5 percre,azt viszont megkérdeztük az egyik eladótól,hogy mennyire búg az a 30 literes Tetra akvárium,amilyet szeretnék.Azt mondták,hogy eléggé hangos,viszont van olyan levegőzető,amit alig lehet hallani.És lehet,hogy akkor azt kapom meg.

2010. szeptember 8. szerda 15:31:

Ma Izgága TetraBettát kapott enni,mert tegnap,meg azelőtt is vörös szúnyoglárvát adtam neki.Pirikét már iskola előtt megetettem,ugyanis ő nem bírja ki étel nélkül. :P Ma szerintem nem megyünk el a halas boltba,de hétvégén jó lenne.November 30-ig el kéne menni a Zsilinszky Díszhal-Szaküzletbe.Van utalványom,vagyis ingyen vehetnék kettő almacsigát.Sőt,ha egyszerre három halat vagy csigát vennék,akkor átváltanák az utalványomat egy 1500 forint értékűre(mert a mostani utalványom 500 ft értékű).

2010. szeptember 9. csütörtök 15:37:

Izgága vidám,tegnap odatettem az akvárium fölé az ujjamat,és kiugrott,és eléggé megijedtem.Vörös szúnyoglárvát adtam neki enni,érdekes,mindig akkor eszi meg,amikor kimegyek a szobából,ugyanis zavarja őt,ha nézem evés közben. :P

2010. szeptember 18. szombat 14:27:

Régen írtam,ezért most leírom,mi történt ez idő alatt.Holnap lesz,hogy Izgága egy éve nálunk van.Ez alkalomból meglepem szív mix-szel.Ezért az étrendjét is átalakítom.Ma TetraBettát adtam neki,tegnap is,meg egy szál szúnyoglárvát.

2010. szeptember 25. szombat 12:31:

Izgága nagyon eszi a szív-mixet.Örül a szülinapi ajándékának. :) Jövőre tubifexet kap.Régen tisztítottuk ki az akváriumát,most jó lenne ezt megtenni,bár nem tűnik algásnak a víz.Ráragasztottam Izgága akváriumára egy zselés matricát,ami hal alakú és zöld.Na,megyek és bedobok pár színes kavicsot Izgága vizébe.

2010. október 12. kedd 13:04:

NAGYON ÖRÜLÖK!!!IZGÁGA MEGGYÓGYULT!Na,és tudjátok,mi volt a baja?A szobámban(ahol Izgága lakik)nagyon hideg van,még nem fűtünk.Anyukám belenyúlt Izgága vizébe,mert látta,hogy eldől,remeg.Rájött,hogy nagyon hideg a víz,ezért rögtön kicserélte a vizet,ahogy beleöntötte a meleg vizet,Izgága azonnal felélénkült,ide-oda úszkált.Eután adott anyukám neki egy kevéske TetraBettát,ugyanis már 2 napja nem evett,annyira fázott,bemenekült a kagylójába.Én ez idő alatt iskolában voltam,ahogy megláttam,hogy Izgága vidám,én is nagyon vidám lettem.Nagyon szeretem őt,már régóta megvan.Eldöntöttem,hogy minden nap fogok langyos vizet önteni az akváriumába.Az élénk színe még nem jött vissza,de már élesebb,mint tegnapelőtt.Ja,nem említettem,hogy tegnap már jól érezte magát a bettám...

2010. október 24. vasárnap 11:37:

IZGÁGA ELPUSZTULT!!!Nagyon szomorú vagyok.Tegnap este 11-kor pusztult el Izgága.Szerintem megint fázott,és dühös vagyok magamra,hogy nem öntöttem langyos vizet az akváriumába.Már lefeküdt a kavicsokra,és látszott,hogy amikor beleöntöm a meleg vizet az akváriumába,akkor próbálkozott feljönni levegőért.NAGYON SAJNÁLOM ŐT,NAGYON SZERETTEM,emlékszem,hogy amikor ott ültem az akváriuma előtt,akkor mindig ide-oda úszkált,nagyon fog hiányozni!!!

Oldal: Betta naplóm♥
Díszhalak oldala! - © 2008 - 2024 - diszhalak-oldala.hupont.hu

A HuPont.hu weblap készítés gyerekjáték! Itt weblapok előképzettség nélkül is készíthetőek: Weblap készítés